wtorek, 23 kwietnia 2013

prolog

-Ciociu? - średniego wzrostu brunetka skierowała wzrok na swoją opiekunkę. Wiedziała doskonale, że jej decyzja o przeprowadzce nie jest łatwa, jednak już nic nie trzymało jej w Londynie.
-Tak? - kobieta o smukłej sylwetce i bladej karnacji spojrzała na Mię, która akurat pakowała czerwoną walizkę do bagażnika taksówki.
-Pamiętaj, że cię kocham. - Mia wyszeptała prawie niesłyszalnie, przytulając swoją ciocię jak najmocniej tylko potrafiła. Kochała ją i nie chciała jej stracić, ale wiedziała, że będą utrzymywały ze sobą kontakty. W końcu były dla siebie prawie jak siostry lub można nawet powiedzieć jak przyjaciółki, różniące się tylko wiekiem.
-Ja ciebie też. - ciotka ostatni raz pocałowała w czoło swoją najukochańszą Mię. -Będę tęsknić! - krzyknęła, gdy brunetka już odjeżdżała z podjazdu.
Twarda Mia, która uroniła kilka gorzkich łez przyglądała się widokowi zza okna samochodu, który zmieniał się co sekundę. Ostatni raz zerkała na londyńskie ulice, które pragnęła pamiętać z najdrobniejszymi drobiazgami. Nie myślała o tym by zapomnieć o mieście, w którym mieszkała przez osiemnaście lat, ona chciała tylko się od niego oderwać. Zacząć żyć od nowa bez tych wszystkich złych wspomnień. Niebieskooka ma zamiar wybrać się na studia tylko do końca jeszcze nie wie na jakie. Pragnie poznać najlepszą przyjaciółkę, której będzie mogła ufać i zwierzać się ze wszystkiego. Oraz w głębi serca Mia chciałaby poznać tego jedynego chłopaka, który byłby dla niej ideałem, słuchał by ją, pomagał i darzył tak ciepłym uczuciem, może nawet miłością...
-Jesteśmy już. - mężczyzna o siwych włosach skierował swoje oczy na Mię, która odrywając się od dotychczasowych myśli spojrzała na mocno piwne oczy sześćdziesięciolatka oraz jego delikatny uśmiech. Dziewczyna także się uśmiechnęła, płacąc kierowcy odpowiednią sumę.
-Dziękuję. - powiedziała, gdy wychodziła z samochodu na ciepłe, letnie powietrze. Wyjęła swój bagaż i wraz z nim ruszyła do sali odpraw, gdzie miała czekać na swój samolot do nowego życia...




No to witam was na moim pierwszym blogu! :)
W głębi serca liczę, że komuś się on spodoba i to opowiadanie zostanie docenione.
Będę starała się dodawać jak najczęściej rozdziały (oczywiście wszystko w miarę możliwości) Na razie przechodzę przez testy gimnazjalne, jednak prolog miałam napisany już w poniedziałek i dodaję go dzisiaj na takie odreagowanie. W sumie to nie poszło tak źle, myślałam, że będzie rozprawka, a tu charakterystyka, no cóż dla mnie lepiej :)
Trzymajcie kciuki za mnie jutro, gdyż matma to porażka ;c
Pozdrawiam was gorąco, Mia 

49 komentarzy:

  1. wow *_*
    wspaniały :D

    ZARAZ DODAJĘ SIĘ DO OBSERWATORÓW (liczę na to samo )

    świetnie piszesz przyznam ci

    już nie mogę się doczekać 1 rozdziału ♥


    CZEKAM NN <3

    CAłujee Lolaa ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się świetnie. : ) Szata graficzna też fajna, skromna ale i dobra. Może i przydałby się jakiś cytat w nagłówku, ale co kto woli :D . Fajnie opisujesz, ciekawa fabuła i generalnie jest fajowoo ; * . Cieszę się też, że główna bohaterka to Barbara Palvin, bo ją uwielbiam : ) .
    Pozdrawiam, i zapraszam do siebie: http://1dstoryaboutlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prolog! Zapowiada się bardzo fajnie :D Masz świetny styl pisania, taki naturalny i cudowny! ;) Z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział, więc dodaj szybko ;) Zaczynam obserwować twojego bloga :)
    Weny życzę i zapraszam do siebie http://drop-of-hope.blogspot.com/ xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zaciekawił mnie spam który pozostawiłaś w moi blogu,dlatego odwiedziłam twoje opowiadanie które zaskoczyło mnie bardzo pozytywnie.Nie czekając od razu przeczytałam prolog,który zawierał potrzebne informację do dalszego czytania dlatego po moim komentarzu od razu zaobserwuję bloga.
    Jeszcze zaintrygowana historią Miai (Dobrze chyba piszę)Dlatego mam nadzieję że podczas majówki dodasz 1 rozdział.
    Trzymam za ciebie kciuki,gdyż moja siostra tak samo jak Ty też ma teraz testy ;)
    A i pytanie,jak masz na imię ? ( Zawsze pytam autorki o to samo xd )
    Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział~Carly

    OdpowiedzUsuń
  5. Prolog zachęca do dalszego czytania. Nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału. Powodzenia na egzaminie :) Na pewno sobie poradzisz. Pozdrawiam, Aleksandra <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, weszłam na tego bloga nie spodziewając się niczego nadzwyczajnego,jakoś mnie nie przekonałaś tym SPAM-em, jednakże powiedziałam sobie, że nie będę "oceniać po okładce" i weszłam...Nawet nie wiesz jak bardzo się zdziwiłam, gdy przeczytałam prolog! Ogromnie mnie zaciekawiłaś, jak i pozytywnie zaskoczyłaś,dlatego z niecierpliwością czekam na nexta! Mam nadzieje, że się nie zawiodę...
    PS: Ja także piszę egzaminy, a dzisiaj poszło mi nawet dobrze- chociaż zapewne mogło być lepiej...Jednak wolałabym gdyby była rozprawka, a nie charakterystyka, gdyż moja pani z polskiego z dnia na dzień zadawała nam rozprawki i napisałam ich bardzo, bardzo dużo...A tak w ogóle nie lubię pisać charakterystyki, no ale jak trzeba, to trzeba...No nic trzymam kciuki za nas obie, jutro! Mam nadzieje, że nie dadzą jakiś zadań z matmy z "kosmosu"...Zobaczymy! Jeszcze raz życzę POWODZENIA!!! Jak będziesz miała czas wpadnij do mnie- adres zostawiam w spamie.
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzę w czwartek jak będę w domu.
      Ja także miałam cały czas omawianą rozprawkę i jeszcze idą do szkoły powtarzałam sobie : "Rozprawka składa się z tego i z tego, w rozprawce nie można stawiać suchej tezy..bla,bla,bla, jednak w charakterystyce czuje się pewniej.
      Również życzę Ci powodzenia, damy radę, w końcu rocznik 97 jest najlepszy! :D

      Usuń
  7. moim zdaniem prolog jest troche za krótki, pojawiły się małe błędy, ale ogólnie wszytsko jest ok, ładny wygląd, ciekawa, niebanalna historia, mam nadzieje, że mnie nie zawiedziesz, czekam na pierwszy rozdział, jakbyś mogła poinformuj mnie o nim, nie moge się doczekać aż pojawią się chłopcy z 1D i jak połczysz ich oraz twoją bohaterkę, życze tobie jak i sobie szczęścia na jutrzejszych egzaminach, to będzie straszne, + też mam na imię Dominika, piąteczka ♥ - Alex

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw podziękuję za opinię ;) i oczywiście też życzę ci powodzenia na jutro. haha, Dominiki najlepsze, no, piąteczka ♥

      Usuń
  8. Ciekawie się zaczyna :D napewno będę czytała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie się zaczyna. Widać, że masz pomysł na o opowiadanie.
    W prologu są drobne błędy, ale każdemu się one zdarzają. Ogółem prolog bardzo mi się podoba, choć jest krótki. Zdecydowanie zostanę tu do końca. :D
    Pozdrawiam, Effey. ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie, fajnie , nie chce mi sie wymyslac epitetow, ale na penwo bede sledzic historie mii, weny i pozdrawiam :*
    Obserwuje, moge liczyc na to samo?
    http://my-heart-and-you.blogspot.com/
    mam nadzieje ze przeczytas zi napiszesz mi opinie w komentarzu

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawie się zaczyna. Nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału. Nie mogę również zarzucić Ci jakichś niedoskonałości bo takowych nie ma. Wszystko jest idealnie. Mi się bardzo podoba :))
    PS Mam cichą nadzieję, że zajrzysz do mnie.
    http://distancewasafriendofmine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nagłówek i wygląd bloga zachwyca mnie swoją prostotą. Jest świetnie. Prolog ciekawy. Na pewno będę tutaj zaglądać.
    Życzę wielu czytelników i weny! ;)

    Pozdrawiam. I zapraszam do mnie.
    Tutaj: http://what-if-tomorrow-never-comes.blogspot.com/
    lub tutaj: http://untraveled-roads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. CIE CIEKAWE <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapowiada się ciekawię.
    Z chęcią będę czytać. :>

    Zapraszam też do mnie: http://theway-i-feel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmmm... Zapowiada się interesująco.
    Zapraszam do mnie Newsy, Fakty i Imaginy http://one-direction-is-realy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog ! ciekawie piszesz :)

    zycie-na100latki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. brak słów. Zapowiada się ciekawie .Nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału. Zapraszam do siebie http://koffyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. to ja się oczywiście rozpiszę, przy tym dodając kilka rad (mam nadzieję, że cię nimi nie urażę)
    masz u mnie wielkiego plusa, ponieważ obie mamy na imię Dominika (nie lubię tego imienia ;c)
    drugi plus otrzymuje Barbara ♥ uwielbiam ją, bo jest słodka.
    trzeci plus to podziwiam, że wybrałaś imię Mia, ja nigdy nie wiem jak się je odmienia, a bardzo mi się podoba :)
    czwarty plus to wygląd. lubię taki, jest bardzo przyjemny i przejrzysty.
    piąty plus otrzymujesz za piosenkę ♥ uwielbiam ją.
    szósty plus to fabuła, bardzo mi się podoba :)
    rozpisałabym się, ale jestem zbyt zmęczona więc mam nadzieję, że to wystarczy:)
    +wspomnę też o błędach
    radzę poczytać o tym jak poprawnie zapisywać dialogi, gdyż tutaj widzę parę błędów.
    "Ja ciebie też. - ciotka ostatni raz pocałowała [...]" gdy w trakcie dialogu piszesz co się działo w tle musisz zaczynać z dużej. leczy gdy piszesz słowa typu: powiedziała, zapytała, oznajmiła, krzyknęła itp. to piszesz z małej :)
    mam nadzieję, że jakoś mnie zrozumiałaś, ale radzę poczytać o tym gdzieś w internecie.
    pozdrawiam Alison ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Cała gimbaza narzeka na testy. Typówka. xD
    Co do rozdziału : nie mogę napisać dokładnie czy mi się podoba, gdyż był on krótki i jeszcze nie można za bardzo niczego ocenić.
    Początek mi się podoba.
    czekam na 1 r.
    Proszę, jeśli już jesteś u mnie to nie zostawiaj tylko spamu :)
    http://canyouhearme-thewanted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Osobiście przyznam, że twój SPAM mnie jakoś za specjalnie nie zaciekawił, ale mam w zwyczaju, że odwiedzam wszystkie linki. Kiedy tu zajrzałam, przeszłam od razu do bohaterów i jeszcze raz przeczytałam fabułę. Masz u mnie ogromny plus za nazwanie bohaterki Mia ! Śliczne imię, które nie mam pojęcia jak się poprawnie odmienia xD. Przeczytałam prolog, który mógłby być dłuższy, i szczerze zaciekawiłam się. Masz oryginalny pomysł na opowiadanie. Dziewczyna która przeszła w życiu wiele, nauczona samodzielności, zaczyna nowe życie. Ciekawią mnie dalsze losy Mii ( nie mam pojęcia jak się odmienia jej imię ; D ), więc oczekuję informowania z twojej strony.
    Życzę mnóstwo weny i powodzenia na testach.
    Ja to gówno piszę za rok ! Grr . !
    Isiia ; **

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaczyna się ciekawie i w sumie tak nawet dość oryginalnie, także czekam na dalszy rozwój wydarzeń ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Trudno mi cokolwiek powiedzieć, gdyż na razie jest tylko prolog, ale ogólnie mi się na razie podoba :)
    P.S. Jak Ci poszły testy?
    Pozdrawiam i życzę dużo weny ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej boje się wyników z matematyki ;c Jednak ogólnie nie było aż tak źle, myślałam, że będzie gorzej :)

      Usuń
  23. świetny prolog aczkolwiek dla mnie za krótki. obyś niedługo dodała rozdział, bo już nie mogę się doczekać < 3
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  24. Uważam, że prolog jest naprawdę świetny ! Napewno będę tutaj częstym gościem.
    http://life-never-change.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej! Masz fajnego bloga! Ja dopiero zaczęłam blogowac, więc zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga! <33

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczny prolog. Naprawdę mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę przyznać, że zachęciłaś mnie tym prologiem i z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział :)
    Jeżeli chodzi o testy, ja również je pisałam i cieszę się, że już po wszystkim. Muszę przyznać, że w ogóle się na nie nie uczyłam i mam nadzieję, że nie poszło mi jednak najgorzej. Ta charakterystyka mnie totalnie zaskoczyła. Cały czas przygotowywałam się na rozprawkę, a tu coś takiego! No cóż, należy mieć nadzieję, że wszystko będzie dobrze :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    Ps. Zapraszam też na swojego bloga. Co prawda nie znajdziesz na nim opowiadania o 1D, ale mam nadzieję, że cię zainteresuje. Chciałabym zyskać trochę czytelników, bo wówczas wiedziałabym, że mam dla kogo tego bloga prowadzić :)

    OdpowiedzUsuń
  28. jej świetne ;o
    obserwuję ;)
    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Prolog, mi osobiście, przypadł do gustu. I pomimo tego, że już praktycznie śpię to nawet mnie zainteresował. :D
    Mam nadzieję, że Mia (kojarzy mi się z Mią z "Pamiętnika Księżniczki" także duży plus za imię :D) wybierze fajne studia, pozna prawdziwą przyjaciółkę i idealnego chłopaka. Albo może nie będzie tak słodko? Jestem ciekawa jak dalej potoczą się jej losy.
    Będę wpadać, na pewno. + http://ohwilliamsburg.blogspot.com - zachęcam do oceny pierwszego rozdziału. Zapraszam. :>
    Życzę weny.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zaciekawiłaś mnie :D
    Prolog bardzo przypadł mi do gustu i czekam na rozdział 1 :>

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny! *___* Mi się naprawdę podoba i uważam, że masz ogromny talent! Tak trzymaj i dodawaj szybko pierwszy rozdział.
    PS. Zostawiam coś w spamie :D

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny prolog;)
    Bardzo mnie nim zaciekawiłaś. Jestem ciekawa jak potoczą się jej losy*.*
    Mam także nadzieję, że szybko dodasz NN! ;)
    Caluski !
    P.s zostawilam coś w spamie, będę wdzięczna jak odwiedzisz;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dawaj 1. rozdział , ale to już! :) Chodzisz do trzeciej klasy gimnazjum, czyż nie? No tak, teraz pisałaś testy...Na pewno poradziłaś sobie świetnie! W moim przypadku, testy gimnazjalne będę pisała dopiero za dwa lata :D Cóż za radość !

    Chciałabym też poinformować o pierwszym rozdziale na blogu : http://do-you-really-want-to-feel-the-pain.blogspot.com/

    Xoxo :****
    Mrs.Horanowa ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Naczytałam się w życiu już dość dużo opowiadań i muszę powiedzieć, że prolog tutaj jak najbardziej zapowiada, że akcja będzie ciekawa i godna przeczytania, także na pewno będę wpadać, dodałam nawet do obserwowanych :).
    Też miałam teraz testy i chociaż niby nie były takie tragiczne, to coś czuje, że chyba najlepiej to mi z niemieckiego poszło (albo z polskiego, ale nie mam pojęcia ile mi dają za charakterystykę i to przedostatnie, także dopiero w czerwcu się dowiem :D) -_- Pozdrawiam :*


    // martine-catherine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Prolog jest bardzo interesujący. Zapowiada się naprawdę ciekawe i warte uwagi opowiadanie. Dodałam do obserwujących. Czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział!
    Też w tym roku pisałam testy. Mi najgorzej poszedł polski i ta okropna charakterystyka.
    http://listopadowyporanek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Interesujące ;) będę wpadać tu na pewno ;) zapraszam do mnie :
    1d-my-life-opowiadanie.blogspot.com
    horan-and-smith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Prolog taki bardzo wprowadzający i mało wyjaśniający. Wiemy jedynie, że główna bohaterka wyjeżdża z rodzinnego miasta i chce zacząć nowe życie. A co dalej? Tego nie wiem i to mi się podoba. Dzięki temu bardzo chętnie będę czytała dalsze rozdziały. Podobały mi się opisy, które zawarłaś po dialogach. Dzięki temu wypowiedzi nie bł krótkie i mdłe tylko urozmaicone. Widać, że masz talent. Piszesz ciekawie i potrafisz zaciekawić czytelnika nawet jeśli ten prolog był taki krótki. Czekam niecierpliwie na pierwszy rozdział. Zostawiłam adres swojego bloga w informowanych. ;) Zapraszam do siebie. ;) Mam nadzieję, że zajrzysz. :)
    Pozdrawiam ;3
    http://kontury-zycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. ciekawie;) tylko trochę mi przeszkadzały "niebieskooka","sześćdziesięciolatka" trochę jak na przesłuchaniu.
    Przepraszam za krytykę tak na samym początku ale ogół mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  39. Będę czytać ;)
    i zapraszam do mnie bo ja też zaczynam. http://alonala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Czekam na kolejny, kiedy będzie ? :D
    Prolog jak najbardziej interesujący <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się napisać w miarę długi i sensowny rozdział więc albo dzisiaj wieczorem albo jutro po południu ;)

      Usuń
  41. Świetnie napisałaś ;)
    Masz ogromny talent ;***
    zapraszam do siebie : http://gra-aniola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny prolog, bardzo mi się podoba. Czekam na pierwszy rozdział! Jedyne zastrzeżenie jakie mam to powtórki a konkretnie to powtórki imienia Mia.
    "-Tak? - kobieta o smukłej sylwetce i bladej karnacji spojrzała na Mię, która akurat pakowała czerwoną walizkę do bagażnika taksówki.
    -Pamiętaj, że cię kocham. - Mia wyszeptała prawie niesłyszalnie"
    Ale to tylko takie małe zastrzeżenie, ogólnie piszesz fajnie. ;) Zapraszam do mnie na pierwszy rozdział. www.troubles-of-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Niezły prolog, pomimo, że w sumie nie wprowadza żadnych 'nowości'. Czułam się trochę tak, jakbym drugi raz czytała notkę informującą o blogu, którą zamieściłaś na jednej ze stron, więc zbytnio mnie nie zaskoczył. Jest trochę przewidywalny, że to tak ujmę, i nie pozostawia po sobie takiej 'nutki tajemniczości', ale nie traktuj tego jako jakiś zarzut z mojej strony czy coś, bo opowieść - ogólnie rzecz biorąc - zapowiada się naprawdę bardzo ciekawie i - czy to po prologu czy to po samej 'reklamie' - fabuła potrafi zaintrygować :) No i sam prolog jest też fajnie napisany, a to też dobrze rokuje. Tak więc będę zaglądać i czekam na 1. rozdział z niecierpliwością :)
    A w wolnych chwilach, jeśli oczywiście masz ochotę, zapraszam do mnie - www.na-otwartym-sercu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Muszę przyznać, że bardzo mnie zaciekawił ten prolog. Wcześniej zapoznałam się z fabułą i bohaterami, a po przeczytaniu tego, może i krótkiego, ale wspaniałego "dzieła" na maksa się wciągnęłam w to opowiadanie *.* Piszesz bardzo ciekawie i jak dla mnie naprawdę na wysokim poziomie, a pomysł na historię, przynajmniej moim zdaniem, może i nie jest zbyt oryginalny, ale i tak mi się spodobał. Duży plus za to, że jako główną bohaterkę wykreowałaś sobie Barbarę Palvin ♥
    Skoro już o postaciach mowa, to dodam, że pomimo ich małej ilości także przypadli mi do gustu; a tak właściwie to nie postacie, a główna bohaterka. Ogólnie jestem bardzo ciekawa, jak to dalej pociągniesz.
    Właśnie zyskałaś nową, stałą czytelniczkę ♥ ( i komentatorkę).
    +dodaję się do obserwatorów i czekam na dalsze losy Mii.
    Lecę czytać 1. rozdział. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń